kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

Halloween

Publicerad 2014-11-01 22:58:25 i Allmänt,

Hej hej
Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på ett tag... Men jag har inte vetat vad jag ska blogga om men nu är det ju lov och då kan jag ju berata vad jag har gjort!

Måndag: packade för att jag skulle till mormor.

Tisdag: åkte till mamma, åt pitzza och var med en kommpis.

Onsdag: var på Grönbey med en kommpis och köpte fack blod och zombie hud och sen åkte jag till mormor och morfar.

Torsdag: var med mina kusiner.

Fredag: var på stan sen åkte jag till mina kusiner för att fyra halloween 

Så såg jag ut😄

Lördag: var med mina kusiner och var en stund på stan.


Söndag: då ska jag hem.

Ja så har min vecka set ut.. Mitt liv är tråkigt!!! 
Men imorgon ska jag hem och på måndag
Är det skola YEY. 
Jag glömde 

Jag har färgat håret!
Det var allt hejdå<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela