kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

En varnlig dag

Publicerad 2015-03-16 16:51:09 i random,

Heej!!!
Idga har det varigt en helt varnlig dag...
Vakna, låg kvar i sängen, gick upp, tog fram klder, sminka mig, kläde på mig och gick till bussen...
Ja lekte lite med min katt också.
Sen åkte jag tåg och var i skolan.
Jag åkte tåg med fyra kommpisar sen tåg jag bussen och träfa en jag gick i smma klass som.
Och nu sitter jag hemma och lysnar på musik och läsern bloggar kollar insta och allt anat.
Det första jag gjorde när jag kom in i mitt rum var att byta byxor.
Mitt bliv är så intresant...
Det var allt för idag hörs imorgon HEJDÅ!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela