kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

Manfred och livet

Publicerad 2015-10-17 20:52:56 i random,

Heeej<333
Jag gick in på min blogg idag för att jag var tvungen att göra min läxa ovh då var min blogg uppa så då jag jag in och såg att jag hadde en person som kolla min blogg nästan varge dag.
Så jag tänkte att jag har inge liv och varför inte lära mig skriva lite...
Så jag ska försköka blogga men jag vet inte hur det kommer gå så vi får se.
Men jag kan prata lite om mitt liv och om vad som har hänt sen sen sist.
Helgen innsn skolan börgande åkte jag och en kommpis till lin köping och träffa Menfred Erlandsson, Hampus Hedstrom, Merelpett och Emil M.
 
Det var kul att träffa dom alla var korta förutom Emil och Hampus var verkligen trevlig, trevligare en mig...
 
Efter det började skolan så det har inte hent så mycket efter det men 4 oktober åkte jag och min bästa kommpis till Sthlm ovh såg R5!!!!
Många vet säckert inte villka dom är men jag såg dim i alla fall och det var på en söndag så skollan var jette rolig dagen efter men på torsdagen gick min mobil sönder... Med alla mina vidios sönder men ska kolla om allt var säckerhets kopierat så det fins på någon hemsida.
sen percade (stav) jag naven ovh i förr går örat och det var mitt liv under 3 månader...
Jag hat haft otroligt mycket lexor och prov också men sånt är tråkigt.
Juste kom på den sak jag har gjort i söndags var jag på fyrishov det var allt.
 
Men nu HÖSTEN...
Jag HATTAR hösten dom som har set Hampus Hedsröms vidio ¨Jag HATAR hösten¨ vidio så har jag samma syn på hösten som honnom.
Och som en person som inte gillar varken te eller kaffe är man mobbad på höster.
Jag driver inte hela hösten är bara om te och pumping spice latte eller vad det nu heter jag orkar inte och jag hattar när det är kallt så jag hatar alla års tider...
Men det fins en bra sak med hösten är halloween.
Jag älskar halloween!
Och det var allt jag hadde och säga om det..
 
Säsong 7 av The Vampier Diaries har kommit ut och det går inte att beskriva hur bra det är<333
Jag hitta en rolig serie på svt play som heter intresseklubben och den är så bra tittar på det hela tin!
Aså kolla det är en sån bra serie. Det är en fråge sport med olika personer i varge avsnitt och olika teman det är så roligt.
 
Men det var allt jag ville säga idag HEJDÅ!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela