kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

NT prov och tåg

Publicerad 2015-02-04 20:13:36 i Allmänt,

Hej Hej!
Idag och i måndags var det nationela prov som för alla andra.Jag tyckte det gick bra men det är bara att inste att jag kommer få F. En rolig grej som hende var att jag fick bätre bety i engels muntliga en i svenska muntliga.
I mårse missade jag tåget för att jag har flyttat till uppsala ett tag och går i skola i tierp men jag missade tåget. Det är typ allt som hänt i mitt liv. Juste jag har gjort illa foten och ska till sjukuset någon dag. 
Det var allt hörs imorgon hejdå!

Kommentarer

Postat av: Line Dalen

Publicerad 2015-02-04 23:00:25

Åh, nationella-prov är ju det värsta som finns..

Svar: Ja men man blir ju as glad när man får veta att man får D i allt
Kim Samuelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela