kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

Skola och kompisar

Publicerad 2015-01-09 17:34:45 i Allmänt,

Hej ingår började skolan och andra lektionen hadde vi prov!
Jag var med en kommpis igår Linn. Det var kul vi har aldrig riktigt varigt förut så det var kul. Det har varigt jul och jag fick en julklapp idag. Kommer nog ta bilder och lägga upp det. 
Juste vart ut stirad idag av en lärare inte så kul! På tisdag ska jag sova hoss Moa en kommpis. Gud vad jag är med vänner jag brukar inte vara så mycket med vänner. Jg har klipt håret också inte så intressant men två dagar senare tonade jag håret igen det var lite roligare! Snart ska jag ändra design men vet inte när... Det var allt HEJDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela