kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

Depp och stress...

Publicerad 2015-10-21 21:54:15 i random,

Heeej...
Aså nu är det veckan före lov och nu har jag åtminstonde hur mycker prov somhelst ´.
Vi har prov och vi få papper till olika prov.
I min klass har vi jobbat med jeografi evå lektioner och på tisdag efter lovet ska vi ha prov...
Efter kommer vi få höra att det inte gick så bra och at vi  måsste plugga mer.
VI HAR HAFT LOV!! Lovet är inte till för att vi ska plugga utan att man ska ta det lungt!
Liksom jag har prov på måndag, tisdag och tror jag har hört om en till dag....
 
Aså jag orkar inte jag kommer få F i svenska och engelska och E-B i matteoch jag skulle höja mitt betyg i tre ämnen.. Visst jag kommer väll höja typ matte men annars kommer jag sänka mina betyg.
Och imorgon har jag spanska förhör kul jag kan inget!!!
 
Jag vet att jag inte är den enda som känner såhär så kan någon ge mig ett tips på att typ bli av med stres och lära mig plugga för det går inte...
Jag fick 1 av 14 på ett förhör. Det käns bara som att skolan är onödig jag har typ inte lärt mig något...
Allt jag bryr mig om med skolan är att få gordsent jag bryr mig inte om att få A i allt.
Jag känner en person som vart besviken på sigskälv när hen fick C!!!
C!!! Men hens högsta betyg var D också men att bara bli nöjd med A tycker jag är dumt kan man inte få högre en E i ett ämne ska man vara nörjd tycker jag man kan inte göra mer en sitt bästa.
Och är ens bästa E tycker jag man ska vara nöjd. Visst alla har det olika men vi är typ bara barn vi är smartare en våra fräldrar och endå är vi inte smarta nog...
Jag tycker bara att Gustav Fridolin (utbildnings mernisten) sätter för mycket krav på alla som går i skolan, sen skulle vi behöva lärare som briner för derass job. Min matte lärare gör det ovh det märker man hon bryr sig om oss elever och älskar ämnena hon är lärare. 
Föra året hadde jag också en sån lärare, hon bryde sig om eleverna och blev lärar för att hon inte hadde en bra lärare när hon gick i skolan.
Sånna lärare tycker jag alla ska ha i alla ämnenn för då lär man sig bätre.
 
 
Okej nu ska jag sluta prata om skolan och då har jag inte mycket att mer att prata om förutom att det var bad igår och imorgon..
Kul! Idag var sju personer med och det är 23 pers i mon klass.
Men med bad kan vissa ta ass snygga bilder i bikini men jag kan inte det..
Eller jo det kan jag men jag gillar inte min kropp så mycket så det kommer jag inte göra.
Men det var allt för idag heeeejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela