kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

Sjuk

Publicerad 2015-02-10 14:25:44 i random,

#dolystayle
Sitter hemma och lysnar på Helo Hi med Doly Stayl.
Den är bra!
Imorgon ska jag till skolan och efter ska jag hemta skor som var trasiga sen ska jag till TGR och köpa lite saker sen ska jag filma en HAUL men nu ska jag fortseta lysna på musik och titte efter en ny dator för min har gåt sönder.
 
Juste billden jag hade i föra inläget fins i Wallpapers som är en app som fins i app store jag vet inte om det fins i gogle play.
 
Det var allt hörs imorgon HEJDÅ!!!

Kommentarer

Postat av: Angus

Publicerad 2015-02-10 15:13:08

det tycket jag med! :)

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2015-02-10 16:52:35

har dem andra låtar än den?

Svar: nej
Kim Samuelsson

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-02-10 17:27:54

gillade inte den låten alls haha!

Svar: alla har olika smaker haha!
Kim Samuelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela