kimiee.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer du få läsa allt mellan himmel och jord. Hopps ni kommer Gilla min o proffsiga blogg hejdå<3 <3 <3

Blogga!!!

Publicerad 2015-03-12 20:19:00 i random,

I´m back!
Hej allihopa.
Det var ett tag sedan...
Jag har helt enkelt inte orkat eller bryt mig så mycket jag har tengt  att jag ska blogga men det har bara inte blivigt så.
Vad har hänt sen jag träfa dolly stylle.
Jag har ju varigt i skolan.
Jag har varigt med kommpisar.
Jag spela in nästan en hel film i skolan i går. (on ni går in på https://www.youtube.com/watch?v=ecmNkb8bFVI  så kan ni se filmen)
Jag fick orrebyor igår.
 Älskar dom har dom på mig nu.
Har haft sjukt myckert prov.
Och igår fick jag sjukt ont i huvet och det har jag fort farande så jag var hemma idag men ska till skolan imorgon.
Det var allt för idag HEJDÅ!!!
Juste jag har gort så att det går att se vissa vidios på min youtube kanal så söt på Kim samuelsson för att se dom HEJDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela